Thursday, October 22, 2015

update je...pengakuan/confession

Salam and hello peeps

dah lama tak mengupdate blog ni....dulu entah ape aku merapu n aku delete balik post yg pelik2 tu...haha
oh ye sudah tamat pembelajaran diploma....belum betul2 tamat, pasal result belum dapat
harap2 dapat result yg terbaik...(korang doakan aku dpt result baik2 ye)

aku nak ngaku skang ni...aku memang suke drama, muzik korea (jangan ingat aku kpoop yer)
tak terkira drama korea yang aku tengok....
Cerita jepun, korea, thai, cina mmg agak best...sebenarnya aku lebih suke jalan cerita yang best tu yang membuat aku tertarik untuk tengok....
ade dengar org kte drama or film tamil mmg best...bg korang je la..aku tak tgk drama,or filem2 tamil ..hindi ade la..itu pun berzaman dah...

kan post sebelum ni aku ade cerita psl movie and film yang aku rase best..

dulu aku ade buat blog...ala blog2 ala budak2 skola...tetapi akhirnya kecundang jugak blog lame tu (hangat - hangat t@#$ ayam)
mane tak nye aku beria time mula2 create blog tu..macam2 aku dok bubuh eg: Personal picture la(ni termasuklah gamba pamily aka keluarga), kawan baik la dan macam2 lg or etc...
Bila pikir2 balik lawak jgak time tu n kire nya macam ikut trend budak2...nampak sangat pemikiran yg tak matang...
ish2...nasib baik la aku delete....

blog ni nampaknya dah macam nyawa2 ikan pasal aku jarang mengupdate...hmm...sampai sini sudah ye..
korang klu ade pape cerita share2 la cerita korang...jangan malu2...

P/s : Post yang akan datang mungkin bertajuk kisah seram..stay tuned guys...


No comments:

Post a Comment