Friday, May 22, 2015

Greeting and Hello

Hello, first of all i would like to introduce myself my nickname is nnb,
this is the second time i created a blog,to shared not so personal story.
i just want to blabbing.haha

P/s :Sorry for the broken english and grammar mistake, i always tried to improve it but never got better.

Bebalik kepada topik pengenalan diri. Aku nnb. Umur 23, nak kira ikut bulan aku masih lagi 22 (kihkih..perasan muda). Masih lagi belajar. Insya-Allah, 1 sem lagi baru habis.

Mula2 korang mesti boring/bosan/jemu dengan post aku sebab aku memang tak tau nak cerita ape mula2 ni. Mana lah tau lama2 aku ade idea bernas nak cerita, aku akan post info2 baru (cerita,bukan info2 fakta).

Tengok dari penulisan aku,korang perasan tak macam pelik je kan, ni pasal aku tak terer macam A.Samad Said (sasterawan negara) nak guna ayat2 yang bombastik, berbunga2. aku guna ayat biasa je + mencarut (hihi..aku gurau je lah). Takde lah aku nak bersyair bagai. Biasa2 sudah tak payah nak over2 sangat kan!!.

Ni dia gambar A.Samad Said. Lame tak mention name dia, last2 mention dulu pun time sekolah. yer lah kan bab2 komsas tu cikgu banyak dok mention name sasterawan negara.




P/s : Truthfully I'm just an average person.

By
nnb

No comments:

Post a Comment